fredag 9 juli 2010

Fy f*n

Ibland kan jag inte annat än att bli trött, vill människor tro det värsta om sig själva? Varför inte ta tag i det egentliga problemet, vem som säger vad och varför. Att nyttja en situation betyder inte att det är faktiska människor bakom. Och när det kommer till rätt och riktigt brukar jag själv kalla mej för paragrafryttare, vilken inte innebär att jag inte även försöker mej på att vara en situationsnyttjare. Och att vi alla någon gång både är egoistiska samt diktaroriska i vår framtoning, är heller inte något ovanlig för mej själv. Som jag tidigare skrivit min blogg handlar om mina tankar, känslor på ont och gott. Men för gudskull skit i det och anta att jag endast skriver om folk jag inte känner, men ställ er frågan vad har jag att vinna på det?

Nu hoppas jag att få ett slut på detta.

Och du som ringer runt till människor och sprider galla ring gärna till mej. Jag vet vem du är eftersom jag kan spåra ip-adresser.

Så ha nu en gallfri fredag, bjuder på två citat av Anatole France och Jack Nicholson " Ironi är munterheten i en eftertanke och visdomens glädje. " " Min mamma fattade aldrig ironin när hon kallade mig för son-of-a-bitch."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar