tisdag 6 juli 2010

Skönt

Har nu kommit hem efter kväll/natt jobb. Fick faktiskt sova större delen av natten, men jag sover inte lika skönt som hemma så lite trött blir jag allt.

Men men idag skall jag bara plocka lite här hemma, och bara vara får försöka samla så mycket energi jag kan eftersom jag jobbar helgen och då är det skönt att vara utvilad. Eftersom det finns risk att det bli väldigt lite sömn. Jag har också anmält Akira till Skk utställningen i Ransäter, skall blir spännande och se om det blir lika illa som förra året. Den Gordon som gick bäst var en blandning mellan shetlandsponny och afganhund, och hade kanske sett en fågel på fotografi. Jag hoppas att fler jakt gs kunde anmäla sig, tror att de behöver se fler av oss.

Nej nu får jag se till att sätta lite fart om det skall bli något gjort.

Ha en gjord tisdag, bjuder på et citat av Walt Disney " Amatörer gör det de kan. Klåpare det de inte kan." En bild från helgen av vakra Ask


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar