tisdag 31 augusti 2010

Äntligen!

Idag är det packning och lite annan logistik göra, men i morgon åker jag.... På torsdag-lördag kommer vi har valpträff på fjället, skall bli kul att se dem igen. Har städat här hemma och skall snart ge mej iväg och handla in lite mat, grabben kommer att vara hemma och se om huset, och gå i skolan. Det är skönt att ha ansvarsfulla barn som faktiskt kan ta vara på sig själv, men det är nog ett resultat av vårt sätt att uppfostra.

Har även fått PM inför skogsprovet i Orsa, Akira kommer starta å söndag nu hoppas jag att hon och husse kan spika premien....Själv kommer jag att vara uppe i Messlingen och njuta med resten av hundarna.

Nej nu måste jag skynda så jag hinner med allt.

Ha en skyndsam tisdag, bjuder på ett citat av Elisabeth Cady Stanton " Inget stärker omdömet och håller medvetandet levande så som personligt ansvar."



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar