torsdag 12 augusti 2010

Typiskt :(

Ibland när man planerar och strukturerar, händer det saker som omkull kastar all logistik...
Har kommit hem efter nattjobb, och hade planerat en shoppingtur med kidsen innan skolstart, vi skulle åka och bo på hotell och ha det mysigt. Jag räknade kallt med att det skulle finnas hotell, men när jag skulle boka fanns det inga rum. Ja ja bestämde mej då för att vi skjuter upp resan och tar den lite längre fram, och kidsen gick med på detta. Men då tänkte jag att vi kan ju åka och shoppa lite i kväll, men....
I kväll skulle gubben iväg och ta fårbevis på hundarna, i morse fick han ett akut jobb utanför Stockholm. Nu måste jag åka iväg och fixa fårbeviset, detta är super jobbigt. Jag blir nämligen lite stressad när jag skall göra något jag aldrig gjort förr, och lägg då till en natt utan riktig sömn. Dagen idag kommer att bestå av visualisering av kartan och mental förberedelse inför en ny utmaning.

Ha en visualiserad torsdag, bjuder på ett citat serbiskt ordspråk " Den som vill räta krokiga gator får riva många hus."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar