tisdag 3 augusti 2010

Tack!

Igår strulade det tills sig med jobb och hundar, man är oerhört beroende av andra när man har djur. Men som tur är kom min dotter och hennes kompis hem och fixade matning rastning och natta pinken. Natten i natt har förövrigt varit lugn, idag kommer Gordon hit och skall trimmas inför Elverum Norsk Jakt och jägare utställning. Han och husse gör uställningsdebut, Akira skall även ställa upp tillsammans med husse som också debuterar i ringen. Skall också hinna med ett par träningspass, så det blir full rulle även idag fast på hemmaplan. Jag skall också kolla på olika jobbsidor, vill ha ett jobb utan helger och kvällar med andra ord ett 8-17 mån-fre. Vill kunna umgås med mina vänner och kunna vara delaktig i olika aktiviteter,nu har jag två helger i månaden och tyvärr måste jag allt om oftast bortprioritera det som ger massor tillbaka.

Ha en planerad tisdag, bjuder på ett citat av Konfucius " Jag planerade allt i detalj, men så kom själva livet emellan."



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar