fredag 6 augusti 2010

Putsning och träning

Nu är jag hemma igen, och skall genast ge mej i kast med Akira och duschen. I eftermiddag kommer broder Gordon med husse, då skall vi köra hårdträning. Hussarna skall åka iväg till Elverum på utställning, jag får sitta på jobbet och bita naglar. Jag har även lovat att göra römmegröt på jobbet under helgen, det kommer bli mycket uppskattat. Kommer köpa med lite extra så även jag kan äta, för det är super gott med lite kanel, socker och smörhål samt röd saft.
Efter dusch skall jag ta med Eya på en kondis tur, hon har haft lite semester och beskådat piff och puff. Dessa små krabater är något som verkligen fascinerar henne, hon kan spendera timmar under granen och bara titta.
Ha en fascinerad fredag, bjuder på ett citat av Charrles Baudelaire " Beundran börjar där begripandet slutar."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar