måndag 9 augusti 2010

Oroligt

Har sovit väldigt oroligt i natt, vädret jag vaknade till är inte heller det bästa. Men det kan klarna upp och det håller vi tummarna för. Idag blir det kondis träning med Eya och Akira, just det vill delge vad mina grannar berättade när jag stannade till och pratade. I måndags åkte jag på jobbet och ingen var hemma, hundarna var i hundgården de hade fört ett kolossalt oväsen. Grannarna hade blivit riktigt bekymmrade eftersom de aldrig normalt hör något oväsen från oss. De hade börjat fantisera om att jag låg skadad eller något, jag tar detta som ett bra betyg för att våra hundar sköter sig :) för det mesta i alla fall.
Bus Akira firade sina utställningsframgångar igår genom att sno kinapuffar (godis) i går kväll, tur att det inte var mycket kvar i godisskålen. Fick höra hur det skramlade och gick och tittade jodå där står Akira på bordet med näsan i godisskålen....förgrömmade hund :)
Ha en förgrömmad måndag, bjuder på ett citat av NN " Jag har aldrig träffat en choklad som jag inte gillat."

Eya foto Alex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar