tisdag 3 augusti 2010

Tiden flyr

Ja dagen har gått i ett, Gordon kom och vi har trimmat och han blev jätte fin. Fick jag även besök av Nova från A-kullen hon tog med matte och hennes bekant som har en irländare. Var ett trevligt återseende, Nova har verkligen växt och blivit en fin hund. Vi passade på att träffa lite duvor och fågel intresset var det inget fel på. När klockan blev halv sex insåg jag att jag faktiskt inte hunnit äta sedan 0700 i morse, jag gjorde något jag aldrig gjort förut. Jag åkte till pizzerian och köpte en kebab i bröd vilket jag aldrig gjort åt bara mej förr :) Det var super gott men jag orkade inte ens halva, har en hals som försöker ta livet av mej. Blev inte den träning som jag tänkt mej, jag tog allihopa på en vanlig promenad.
Men nog om det jag vill även passa på att hylla en hjälte, det är min hjälte och tack för att du finns :)
Ha en hjältemodig kväll.
http://www.tackfilm2.se/?id=1280857194778ID548

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar