tisdag 17 augusti 2010

Vad kan man säga!!!

I går var som sagt ingen bra dag, är nog tyvärr så illa att det är en baskilusk som mej gilla. Den vill att jag i sängen skall vila, istället för i träningsrundan ila. Men vad bryr jag mej om det, när träna hundar är det bästa jag vet. :)

Lite förmiddagsrim, det kan göra underverk på humöret. Idag skall jag iväg och jobba natt, jag är antagligen på G med en förskylning men jag är expert på att mentalt tränga bort sådant tills tiden finns.
Fick mej också ett gott skratt i morse, letade efter diskborsten och den nya tandkräms tuben som jag lagt på köksbänken i går. Glömde lägga in tuben innan jag avslutade dagen igår.
Tydligen led någon av mina fyra svartingar av akut dålig andedräkt för vart hittade jag diskborste och tandkräm? Jo i deras rum, Akira har nog missuppfattat hela grejen med tandkräm för hon har fulla pälsen....
Ja ja så kan det gå, får ta detta som ett hint om att mina hundar vill ha sina tänder borstade.

Ha en borstande tisdag, bjuder på ett citat av Benjamin Disraeli " Det är min plikt att erbjuda mina motståndare argument, men inte förstånd."




1 kommentar:

  1. Ha ha.. ja, det var till att ta i med en diskborste :-)) Men tänderna blir nog rena i alla fall!

    SvaraRadera