tisdag 24 augusti 2010

Ute ur dimman

Jag är normalt sett en morgonpigg person, men idag börjar jag tvivla. Har varit helt utslagen och drömt halluciena drömmar, sånt brukar vara vanligt vid hög feber.
Men nu är jag på benen skall snart ge mej ut på Buffys promenad sedan blir det tränings rundan. Kanske blir lite bättre i skallen av lite friskluft, och kalldusch för det regnar ganska friskt. Imorgon är det dags att jobba jag gör två dag turer sedan har jag gjort mitt för denna vecka.
Har även sett startlistorna för helgens jaktprov, Akira har fått start båda dagarna Eya fick endast start på söndag. Jag längtar fruktasvärt mycket till detta jaktprov, det är nämligen första gången vi startat i skog. Sedan kommer vi även få träffa underbara personer som vi lärt känna under sommaren. Bara det är en vinst, igår när vi var ute i skogen insåg vi att jag och Eya är väldigt lika det tar en stund innan vi är i gång. Hon liksom mej behöver en lång startsträcka, men sedan flyter det på. Skall bli intressant att få höra kritiken under helgen.

Ha en kritisk tisdag, bjuder på ett citat av Robert Frost " Hjärnan är ett fantastiskt organ. Det börjar arbeta så fort du vaknar på morgonen och slutar inte förrän du kommer till jobbet."

Foto Alex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar