onsdag 4 maj 2011

Däckad!

Ojoj vilketn pest dag! Vaknade med huvudvärk men räknade med att den går över under dagen. Nix pix trots 6 treo vid olika tillfällen ville det INTE ge med sig. Genomled ett APT som för övrigt var riktigt trevligt! Sitter i bilen på väg hem och inser att detta kommer inte går bra, väl hemma släpper in hundarna från hundgården. Orkar inte ta ut dem för en toarunda, utan börjar kräkas...inser att jag kommer inte hämta grabben på bussen. Typiskt en dag då han är fullpackad med gitarr och övrig packning. Men nöden har ingen lag, bara att krypa till kojs med ett par imigran innanför västen. Knoppande in i 1,5 timmen och nu känner jag mej 75% mycket piggare, är fortfarande lite mosig...
Härmed vill jag hylla pillerproducenteran för deras arbete med att de producerat ett sådant fantastiskt litet vitt piller som räddar livet på oss migränpatienter. Ett anfall av denna digetet är sällsynt, men ack så utmattande. Vågar inte riktigt äta ännu, men om någon timme kommer jag även klara av det. Men först skall jag ge hundarna kvalitetstid iform av mat och sedan skall jag faktiskt ta med dom på en rejäl kutar runda. Det kan dom behöva när dom inte ens fått ta sin promenad.
Just det när jag körde på väg hem ser jag en stor krit VIT älg vid vägkanten, tyvärr mådde jag så dåligt att jag inte orkade reagera med att stanna och ta en bild utan konstaterade bara i mitt huvud att jag fått se något som jag antagligen aldrig mer kommer att få se...
Ja ja så är det när man är född med huvudet under armen.
Ha en huvudet på skaft dag. Bjuder på en låt som beskriver min dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar