måndag 2 maj 2011

Suck :(

Jag som riktigt kände att jag var ett kap på väg igår! Men det gick upp i rök, som tur var ringde jag tillbaka till säljaren annars hade jag åkt i onödan. Men så är det får bli att styra den andra maskinh***ete en stund till. Idag skall det bli storstäding av ett stycke bil, så nu när jag har städat klart inne och intagit lite frukost skall jag iväg och inskaffa fönsterputsmedel, ska se att när jag är klar med bilen vill jag kanske inte sälja den längre.
Just det jag skall sälja bilen, behöver en större bakände, har verkligen gillat min bil men vi börjar bli lite trångbodda. Så jag tror minsan att det får bli en vanlig bil med 4x4, för jag vill fortfarande ta mig fram överallt!
Nåja den dagen den sorgen först måste jag bli av med den jag har, och i dessa tider kanske inte det är så lätt att sälja bil. Folk vill väl helst cykla med tanke på de drivmedelspriser vi har :(
Nej nu får ni allt gå ut och ha en skön dag i solen, bjuder på en härlig låt av ett band som jag allt som oftast återkommer till "30 seconds to mars".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar