lördag 7 maj 2011

Hurra!

Vi skall fira Alex och mamma ida! Men det största hurraet är till mej och att jag äntligen har huvudet på plats igen :) Kan ni tänka er va skönt det är? Att inte vakna med ett dovt bultande och med flimrande ögon...obeskrivligt! Har städat och nu skall jag strax sätta igång med baket. Solen skiner och jag har fått ny kraft, och den kommer jag nyttja till att fortsätta klara av elakheter och ondsinthet. Och det går åt mängder av energi och inre styrka för att inte bli berörd. Jag skrev om att jag hade en tokaffekt under veckan, och med det menar jag att jag blir upprörd till tårar av andra människors elakatungor och lögner. Och eftersom jag har en väldigt hög integritet är det inte mycket mer än mitt namn de kan. Resten är egna fantasier. Men nu har jag haft en helvetes vecka och en styrkes svacka, men är nu redo att stå emot igen :)
Ha nu en stark lördag, bjuder på ett citat av Dolly Parton "Stormar gör så att träden söker djupare rötter" och en bild som Alexander tagit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar