fredag 27 maj 2011

Efterlängtat!

Igår eftermiddag, plockade jag fram Akiras sele. Hon skrek rakt ut av lycka när hon fick syn på den :)Vi tog en lugn tur på 3 km, och hon blev trött men det är inte så konstigt.
Är själv också otroligt glad har snart kommit till en magisk gräns, sedan är det bara att gasa ännu mer :) Ja jag är p väg ner, och än en gång visar det sig att hårt slit lönar sig. Tänk att sluta röka skall ge så mycket slit, lyd mitt råd börja aldrig röka för fy bubblan vilket slit det blir efter man slutat ;)
Fick också en otroligt fin komplinang av veterinären igår, hon hade aldrig träffat en så lugn och balanserad setter tidigare. Jag bara skrattade och berättade att hon just nu gett mej ros för den som är mest yster i hela flocken, efteråt kunde började jag fundera på vad för settrar hon stött på. Antagligen de som är inköpta för sin skönhet och inte funktion.

Nej nu skall jag ner och lasta av en kärra med virke för att kunna skicka iväg gubben att inhandla mer :)
Sånt är livet på bonelandet alltid nått som skall fixas och trixas med.

Ha en fixar fredag, bjuder på ett citat av NN " Alla älskar lyckan, lyckan älskar bara få."


Och en underbar bild som Alexander tagit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar