lördag 28 maj 2011

Helt slut

Har intagit en mycket smakrik "not" shake till frukost, kroppen är super alert men i skallen är ljuset tänt men ingen hemma. Har sovit väldigt oroligt, är nog lite nerver tror jag. Är inte länge kvar tills jag ska iväg och fylla upp mej med massor med ny kunskap, spännande.
Är så glad för igår ringde det en på bilen som jag vill bli av med, går inte att fortsätta köra en bil som drar 1,6 milen när jag har 10 till jobbet. Vet inte vad jag vill ha för bil heller krav är 4x4 och diesel med stort lastutrymme, drömmen vore en MB 280 ML men sååå mycket pengar.
Nu skall jag vara lite nyttig.
Ha en pigg lördag, bjuder på ett citat av JP Richer "Vill du lära känna dig själv, lägg då märke till vad du helst och oftast tänker på."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar