torsdag 12 maj 2011

Plötsligt händer det!

Ja ingen ska komma och säga att när vi väl drar igång något gör vi det på smått vis!

Har ju haft en stor dip i mitt hästeri, mycket pga min älskade Náttrún som tragiskt rycktes bort från oss. Men nu har vi minsan fått en ny tändning, Ögn skall som jag tidigare berättat iväg och betäckas med en otroligt spännande hingst. Detta ser vi fram mot, igår fick vi även tillökning i vår flock av två nya herrar. En ettårig hingst samt en 5 årig valack, nu har vårt hästeri ökat från en till fyra på bara några veckor. Vem vet hur detta slutar! Bjuder på lite bilder över den nya flocken.


Gordon är även här på besök, alltid lika trevligt att få träffa våra "barn". Vi får se om jag även hinner trimma killen lite, annars få jag ta det vid ett senare tillfälle. Skall snart iväg på em/natt jobb och sedan är det helgarbete som står på schemat.


Ha en schematisk torsdag, bjuder på ett citat av Benjamin Franklin " En investering i kunskap ger alltid den bästa räntan."





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar