söndag 22 maj 2011

Vila upp sig helg!

Pyttsan! jag hade tänkt att bara ta det lungt och lugnare. Men är ju expert på att alltid hitta på bra att göra saker, och det blev det igår. Känner mej inte alls utvilad, och jag går in i helvetes veckan. Denna vecka är den jag avskyr mest av allt, och det värsta är att den återkommer var fjärde vecka. Ja det är graveyard veckan på jobbet. Men efter att denna är gjord kommer jag inte behöva göra den förrän ut i september Yiiiha! Har ju som jag tidigare nämt sökt tjänstledigt mina helger hela sommaren.
Idag skall jag fortsätta med trimning av hundar, gick inte så bra igår. Buffy kom på att det är mycket roligare att bada i dammen än att bli frisserad :) Som jag tidigare nämt skulle jag vilja ha ett trimbord, för fy bubblan vad ont i ryggen jag får när jag skall stå böjd över hundarna.
Har kört kondis pass med hundarna nu ett par dagar, men idag blir det nog lite kätting är ett härligt väder och det blåser inte så införnaliskt!
Ha en blåst söndag, bjuder på ett citat av Talmud " Varför är fingrarna formade som pluggar? För att man skall stoppa dem i öronen när man hör ohöviskt tal."
och en låt av R.E.M Everybody hurts


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar