torsdag 5 maj 2011

Ännu en svart dag!

Även idag har jag tampats med migrän :( Natten i natt har varit allt annat än vilosam, vet inte om det är en biverkan av mina imigran men jag får en extremklåda i hårbotten, ögon och ögonbryn samt lite spritt över kroppen. Vaknade upp vi halv två och var övertygad om att jag hade löss över hela mej, in på badrummet och kammar och skakar håret och kollar ögon od. Blev en kliande natt har klitat hål på flera ställen i hårbotten, och eftersom min härliga huvudvärk fortsätter lär väl kliandet fortsätta. Mina hudreceptorer har väl antagligen fått spel och attakerar mej med allt de har! Samma sak en dusch kan jämföras med att bli piskad samt skållad, men det är värt denna plåga att få slippa huvudvärken. Den är 1000 gånger bättre än igår för jag har faktiskt kunnat äta nu, och jag har låtit hundarna få en liten kissetur. Men nu skall flocken utfodras och jag tar skogsbilvägen för att göra det enkelt för mej eftersom jag inte riktigt kommit mej ut ur migränkoman ännu.
Nu har det allt varit en eländig vecka! Men nu är jag ledig fram till måndag, så nu får jag vila upp mej. Och min tokaffekt som jag gick in i början på veckan har jag fått distans till och skrattar mest åt eländet!
Mer om detta någon annangång men jag bjuder på ett citat av NN "Om folks avundsjuka är ett mått på berömmelse så har jag varit fantastiskt framgångsrik."

2 kommentarer:

  1. Uff , din stackare, hoppas helgens vila gör dig frisk.Vilket fantastiskt bra ordspråk, kanske lånar det vid tillfälle :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Hoppas jag också, är riktigt trök med migrän!!! Och du är jätte välkommen att låna citat :)Trevlig helg
    Kram

    SvaraRadera