tisdag 31 maj 2011

Vara på topp!

Ja tur att man är anpassningsbar, skulle åka upp till Ludvika i kväll. Men jag får ändra mina planer för grabben har sitt sista uppspel innan skolan slutar, och idag är det extra spännande de skall framföra musik som de själva gjort. Och det kan jag bara inte missa, så det blir då istället en mycket tidig morgon för mej på onsdag istället. Vilket innebär att jag kommer ha en extra kväll här hemma så jag får undan lite mer innan jag åker.

Var och kollade till hundarnas husdjur duvorna idag, nu har vi 2 flygfärdiga, 4 halvfärdiga och 6 nykläckta under kläckning. Vore trevligt om de klarade sig undan predatorerna, de är ju ett viktigt instrument i träningen.

Igår släppte vi även ut de tre grabbarna på grönbete, gissa om det blev fart under galoscherna det var fullfart hopp och skutt inkl prutt :) Jag räknar med att Ögn har det underbart tillsammans med sin Brodi, som hon iofs delar med några andra men i krig och kärlek är alla medel tillåtna...Och vänskap handlar om att dela med sig!
Nu var det nog från mej på ett tag!
Ha nu en delad tisdag, bjuder på en låt som kom att betyda mycket för mej under en period. beklagar den dåliga kvalitén

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar