måndag 16 maj 2011

Rysligt fort!

Går tiden, är inte länge kvar tills jag skall till Ludvika. Idag skulle kursplanen mm. komma är spänt förväntansfull. Skickade även iväg anmälan till SGSK utställning i Orsa alla tre tjejerna skall vara med, själv gör jag min sista dag uppe i Ludvika utställningsdagen. Men som tur är har jag en underbar vän som ställer upp och hjälper till. Tack du är guld värd!
Hade hoppats på lite bättre väder idag, men man kan inte få allt! Har avslutat SnabelJohannes snoa och MoppNils vals, intagit lite frukost. Och nu skall jag sätta på lite musik och göra lite avslappningsövningar, det var en stund sedan känner att jag behöver jorda mej lite.
Nu kommer jag bjuda på musik som jag lyssnar till när jag söker den absoluta stillheten inom mej själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar