onsdag 11 maj 2011

Enerverande!

Hade fått inbokat tid med hovis idag på morgonen, vilket är mellan 7-9 för min del. Skulle behövt fixat lite andra grejer, men har som sagt väntat och väntat. Nu fick jag besked om att han inte kan komma idag, är lite sur för det är många timmar som gått till spillo. Men men ibland händer det saker som man inte kan påverka, personligen skulle jag uppskatta att man då ringer och meddelar sig. Ja jag andas och tänker positiva tankar ;) Var ute med Akira en sväng och naturligtvis hade jag inte med någon slags fotoutrustning, men mitt hjärta fylldes till bredden av kärlek och glädje. När hon fäster ett mkt stramt stånd på en doftstråle från en duva :)Det är mattes tjejjen de! Nu skall jag ta och sätta igång att koka blomkålssoppa.

Ha de gôtt i solen!
Bjuder på en bild från i påsk på Buffy! Som vanligt är det Alexander som är fotograf, han har förresten fått uppdrag att ta studentfoton! Själv skall jag vara smikös och håruppsättare kul att få pyssla lite med en ganska dold kunskap (är ju utbildad kosmetolog) nu blev ni snopna VA!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar