onsdag 18 maj 2011

Blixtrar och dunder!

Magiska stunder... Igår hade vi världens häftigaste väder, småmullrade lite runt 16,30. Men när jag var ute med tjejerna runt 17,30 brakade det loss rejält. Jag lovar jag var sjöblöt innan jag kom in, sedan höll det på i närmare 1,5 timme. Det blixtrade, åskade, regnade samt haglade, i morse när vi var ute på morgontoalett var det alldeles vitt på vissa ställen i skogen.
Det har varit en kall natt med minusgarder och frost, brrr det var riktigt kallt. Idag skall jag iväg och göra mitt sista pass för veckan, jag har också nedräkning för efter nästa helg gör jag inga helger igen förrän ut i september. Gissa om det kommer bli underbart! Nu får jag bara hoppas att mina lediga helger blir uppbokade av hundjobb.
Ha en solig onsdag, bjuder på ett citat av Sören Aabye Kierkegaard " Att våga är att förlora fotfästet en stund. Att inte våga är att förlora sig själv."
Delar även med en låt som de flesta som följde Mad Max filemerna kan relatera till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar