måndag 30 maj 2011

Yes!

Mitt test funkade, då har den största paniken löst sig. Kan ju inte resa bort så länge utan att kunna blogga lite ;) Den som säger att det inte är beroendeframkallande har aldrig provat.
Igår fick jag milt sagt ett psykbryt på min mobil, borde kanske inte erkänna hur arg jag blev. Men vi kan säga som så här den fick ett plötsligt möte med ett betonggolv, men nu har jag fått plocka fram en annan icke android telefon. Jaja det lär ju gå det med, men jag kommer nog få synskador på kuppen ;)
Nej nu skall jag inte gnälla över en j***a telefon, nu går vi genast över till sömnlöshet. Har sovit 2 timmar och har ett fullspäckat schema inför min avresa i morgon, blir lite nervös över att skallen skall börja krångla. Det vore ju toppers "not" skall sätta fullfart nu med att trimma Eya.
Mitt hårda slit har lönat sig, blir riktigt impad av mej själv när jag väl sätter in stönigheten och viljan på max. Kan också vara en orsak till sömnsvårigheterna, kroppen går i 100.
Ha nu en stönig måndag, bjuder på en bild som Alex tagit.



Och jag bjuder även på en låt som jag tränar till, obs ni som inte uppskattar "lite" hårdare musik behöver inte lyssna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar