måndag 23 maj 2011

Första gången!

Någon gång skall alltid vara den första, och idag har jag spräck min nolla. Iaf vad det gäller att avlägsna mej från jobbet. Jag har nog inte på de sista 10-12 åren åkt hem från mitt jobb, utan har jag väl kommit dit har jag gjort det jag skall göra. Men idag gick det inte, har fått tillbaka den j**la huvudvärk som jag hade för tre veckor sedan. Men med en extra tvist, så med andra ord var jag på jobbet lika länge som det tar mej att köra fram och tillbaka :(
Väl hemma intogs ett stycke tablett och sängläge, har nu legat och sovit längre än vad min restid och arbetstid tillsammans var. Nu har jag kommit upp och fått inta lite vätska, hoppas nu att jag får behålla den. Är ganska tom i magen efter att jag tömt mej 3 ggr efter vägen hem.
Är väl typsikt för även om det blåser så är det den varmaste dagen vi haft på länge, men jag kommer hålla mej till vertikalläge.
Nej nu skall min kropp och sängen fortsätta vår kamp med att besegra ett stycke stönigt huvud som inte är skoningsam i sin kamp mot vad det nu kan vara :)
Ha en mycket bättre dag än mej, bjuder på en fantastisk fin bild som ja just det grabben tagit. Med denna bild på näthinnan borde all onska kunna fördrivas....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar