lördag 28 maj 2011

Hämta andan!

Då har jag avslutat ett dygn, nu blir det en natt i egen säng innan det bär iväg. Men detta är ju min sista helg fram till september.....Yihaa! Pengarna kommer jag iofs sakna men jag kommer älska friheten/ledigheten mer, eller vad jag nu skall kalla det. Har ju nästan varje helg fram till mitten av augusti uppbokad.

Detta är ett litet uttråkad inlägg, jag sitter nämligen och väntar på att "han som skall komma å titta på bilen" ringer igen. Och jag hade inte något akut att komma hem till, grabben hade varit omtänksam mot sin gamla morsa och dammsugit. Har nu fixat med lite sånt dära trök som att betala räkningar. Senare skall jag ta Akira ut på en kättingrunda, behöver trötta ut kroppen lite skallen är tillräkligt borta redan :)

Har även hittat en bra låt, kanske skall förklara lite vad som är en bra låt för mej. Endera måste en låt ha ett bra beat el intrument som fångar sedan är texten otroligt viktig, men ibland kan det vara en skittext men då bär det instrumentala upp hela låten. Joe Satriani "tears in the rain" ingen text bara en gitarr underbar, sedan har vi Technotronic "pump up the yam" värdelös text men en gôtt beat. Och då kommer vi till dagens nykomling :) Finger Eleven "thousand mile wish" den kan ni läsa er till varför den är bra! Vassegoda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar