söndag 15 maj 2011

Dra en filt över huvve!

Det är ett kvalificerat skit väder! regn och kallt/surt urk. Är typiskt när man för en gångskull kunde komma hem lite tidigare. Är inte direkt att jobbnerven tjuter av arbetsglädje i detta vädret, hur kul är det att stå i en lerig hundgård och dra grus? Just det minimalt!
Gårdagskvällen spenderades tillsammans med schlagerfestivalen, ibland kan man börja fundera.
Schweiz bidrag, var nog det sämsta jag sett/hört på lääänge, en människa som står och trampar på stället och sjunger falskt på en engelska som är totalt obegriplig det enda jag fattade var nanananana. Men vi får vara glada över att vi hade svenskt på plats 1 och 3, för Azerbaijan var ju mera svenskt än än Sverige självt. Ja ja nu är det ett år till nästa gång tack o lov, och då kanske jg inte jobbar och kan göra något annat istället :)
Min son har förresten ritat om min ritning hundhus, och jag måste säga han slog mej på fingrarna där minsan! Blir nog bättre än vad som vi först planerat, skönt att ha en begåvad son som kommer med goda ideer och genomför dem.
Bjuder på Schweiz bidrag, vore intressant att få veta om ni begriper vad det är människan sjunger! Hugaligen vilken bedrövlig låt får rysningar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar