måndag 30 maj 2011

Lovande!

Har varit ute men Eya och Akira en power tur med kätting, känner att jag är lite matt i kroppen. Kan bero på min mkt stränga diet samt lite sömn, men nu är kärringen igång :)
När jag var klar med de två damerna tog jag med lille Yes för att testa hur han reagerar på koppel. Han skall ju med upp till Ludvika och då kan det vara trevligt om han åtminstone sett ett. Men det gick mer än över förväntan, han följde som om han aldrig gjort annat...Bådar minsann gott inför framtiden. Nej nu har jag suttit på ändan tillräkligt nu är det Max tur att få kuta av sig.
Sedan hägrar en dusch och lite hårfärgning, denna gång hoppas jag att färgen blir illröd som den skulle bli förra gången men blev brun med lite rött skimmer. Ikväll kommer dottern hem, jag skall sminka upp henne samt fixa frisyren så att vi är överrens inför balen. Då har vi inte tid att tjaffsa. Allt måste vara perfekt. Bjuder på en bild av klänningen som hon skall ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar