tisdag 19 april 2011

Alltid något

Tänk att det aldrig får vara nog! Nu har gammel hästen ätit frost gräs, och så nu har han fått utslag av fång igen. Han var tills i morse super pigg och sprang runt och busade i hagen, men säg den lycka som varar. Känner mej väldigt kluven, är faktiskt lite beroende av att ha en häst som klarar av att vara ute oavsett väder och bete. Detta med tanke på att jag faktiskt är borta en del och då har endast mat hjälp, vad skall jag göra. Känner att jag måste ta ett beslut under dagen, låter det egoistiskt ja kanske men hellre det än att alltid vara orolig för hur han mår om/när jag inte är hemma. Blir nog att leta sällskap igen, känns det som. Men jag kommer givetvis ringa och konsultera min veterinär först. Men nu skall jag åka på jobbet och blir borta i 10 timmar, så då hinner jag tänka!! Hade en toppen dag på domarsekreterar utbildningen igår, mycket skratt och skojerier. Det däremot behövde jag! Ha en behövd tisdag, bjuder på ett citat av Gerald Horton Bath " Att bestämma sig är som att bädda en säng. För det mesta underlättar det att han någon som hjälper till."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar