söndag 3 april 2011

Då är man hemma igen!

Och jag är så glad och nöjd över helgen, som för min del varit mycket lugn och skön. Så lugn och skön att migränen kom under natten! Ett tecken på att jag börjar slappna av, lite återhämtning är ju aldrig fel. Har nog tyvärr bunkrat upp lite för mycket negativ energi en period, men nu känns det mycket bättre lite fjälluft är rena medicinen. Men säg den lycka som varar, på väg hem dog min j*vla mobil! Jag hatar verkligen den! Det enda den har åstakommit är att degradera mej från en teknisk normalbegåvning till teknisk idiot! Men nu är det slut, det tråkiga är att jag har inte ett enda nummer kvar :( Som tur är ligger det ju lite gamla telefoner här och där, men tyvärr så har jag inga nummer kvar... Men det löser sig säkert. Bjuder på ett lite längre inlägg i morgon med lite bilder från helgen. Ha en bra kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar