fredag 15 april 2011

Gräsligt värre!

Dagen har gått i ett enda huj! Men jag har varit effektiv, har krattat och eldat gräs. Tacksamt för de små gröna strån som gömt sig i det torra döda, har även hunnit vara ute med kättingen och timmat andra örat på Eya...Örk hon tycker det är så tråkigt och gör det inte så lätt för mej minsan. Skulle vilja ha ett riktigt trimbord, så jag slipper stå böjd och sitta på knä osv. Men en vacker dag kanske det regnar trimbord och då kan jag ju alltid fånga ett :) Dom är ju inte billiga de rackarna! Nej nu fick jag sms så nu är det bara att ge sig iväg och hämta hem grabben de blev nog klara lite snabbare med filminspelningen. Ja jag kan berätta mer om det senare ;) Men jag kan ge en ledtråd filmen utspelar sig i Egypten och handlar om Osiris, är ett skolarbete. Ha en bra fredagkväll.

1 kommentar: