tisdag 26 april 2011

Så grönskar det...

Jösses när jag åkte på torsdag hade inte något slagit ut, kommer hem igår och ALLT är grönt.
Nu har det gått rejält fort, nästan så jag saknar att få halka runt i lera och smuts till mitten av maj...Nej jag bara skojjar ;) Detta är ju bara helt underbart! Idag blir det en fixar ute dag, trädgårdsmöblen skall på plats. Och så hoppas jag att jag även kan få dränka min blekfeta kropp i lite solljus, är lite märkligt att man känner sig så fräsch bara man får lite färg på kroppen.
I morgon kommer även en liten gentleman hit som skall bli Ögns bundförvant en period tills vi bestämt oss för någon fast lösning, är faktiskt väldigt sugen på att sätta föl på henne. Och då är ju även problemet men ensamheten löst. Ja ja få nog sätta mej och lusläsa lite stamtavlor och se om jag kan hitta ett litet guldkorn. Är ju en person som vill ha det unika och inte det överexploaterade som alla andra vill ha, som sagt jag är kärringen mot strömmen :)
Nej nu skall jag ta och göra lite nytta. Ha en nyttig tisdag, bjuder på lite fina bilder som grabben tagit under vår helg i Paradiset.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar