måndag 4 april 2011

ZZzzz!

Är nu hemma från 4 timmars korvstoppning :o lovar att det är ett mindre världskrig i skallen just nu...Men men jag är ju nästan helledig även i morgon, förutom att jag måste åka på jobbet för ett medarbetarsamtal. Resten av dagen skall ägnas till mina fyrbenta vänner, skall ringa och boka tid för Akira hos veterinären. Är inte riktigt bra med den tjejen, så nu skall hon få en check upp. Man blir så ledsen av att se att hon har viljan men att orken inte finns, och kondis det har hon så det kan omöjligt bero på det. Nej nu skall jag försöka förmå mina grå att sluta fred, med hjälp av lite sömn. Om det är rätt väg att gå får jag svar på i morgon, men annars är det inget dumt sätt att sluta fred på. Tänk om det gick att förmå andra krigande att sova på saken, då skulle vi bo på en klart tystare planet :) Sov gott

1 kommentar:

  1. Hoppas det går bra hos veterinären med Akira! Hör av dig sen! KRAM

    SvaraRadera