måndag 11 april 2011

Träsmak!

Satt med papper hela dagen igår, jobbade på rejält bra så nu behöver jag bara lämna över allt till min revisor. För att få allt rätt och riktigt inför deklarationen, det blir lite påtagligt när man sitter och gräver i minsta lilla öre vad mycket sporten kostar. Men finns det en summa för livskvalitet? Nej det är nog det enda man inte riktigt kan sätta en prislapp på. Hinner inte springa mellan gubbens packning och bloggen längre. Hoppas att ni får en effektiv måndag, själv skall jag iväg och jobba em/natt. Bjuder på en kul låt som innehåller en egenskap många besitter, och som det borde jobbas lite på. Den leder inte till något gott!

2 kommentarer:

  1. Pappersarbete..... kul, NOT Du är duktig som har gjort klart inför deklaration,jag sitter o svettas med mina papper nu!!

    SvaraRadera
  2. Pappersarbete är ju det som kommer längst ner på to do listan!
    Lycka till i debet och kredit djungeln ;)
    Kram

    SvaraRadera