tisdag 5 april 2011

Illar runt...

Som en skottspole:) Härligt med ny vunnen energi! Idag fick jag mitt besked som jag väntat på, har gått en och annan nagel vill jag lova. Men nu är väntan över och jag fick ett positivt besked, men det var inte bara bara! Är rejält glad, har även haft ett mycket trevligt telefon samtal som jag hoppas leder till något positivt! Men nu skall jag gnälla lite...fy bubblan vad lerigt och äkligt det är överallt! Jag verkligen avskyr detta sölväder. Lovar att jag sopar och torkar golv i ett, har säkert sopat minst 1 kg grus bara idag! Nej nu har jag försökt bli färdig med detta inlägg länge nog, men telefon har gått ganska varm idag. Bara trevligheter som tur är, och det är alltid lika trevligt att knyta nya kontakter. Ha nu en kontakande tisdag, bjuder på ett citat av William Shakespeare " Det glada hjärtat lever längst."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar