onsdag 6 april 2011

Skönt!

Idag har vi haft ett härligt väder, så härligt att vi på förmiddagen tog en 45 minuter lång promenad på jobbet. Det var välbehövligt för annars hade nog korpgluggarna trillat ihop under vårt APT. Mitt revben gjorde sig påmind idag på jobbet, inte så konstigt med tanke på de förflyttningar vi gör. Men det var inte så illa som jag först trodde. Akira har fått en tid hos veterinären på fredag, jag hoppas att de finner ut vad hennes apati beror på. Jag har drömt mardrömmar om detta besök, och jag hoppas att mina drömmar fortsätter att bara vara drömmar. Den verklighet vill jag absolut inte ha! Förövrigt har jag fått en lite favorit, absolut inte en nyttig en....men väldigt god :) På vår lilla ica butik säljer de något som heter mudcake, oh tjosan hoppsan vad god den är! förpackningen rymmer 2 st och kostar ca 15 :- och även om den är liten är den värd varje öre :D den är rätt mäktig. Skall erkänna att jag har faktiskt unnat mej en idag, skyller på att det är lillördag, och jag vet att jag inte skall unna mej "sånt" men jag får köra på lite hårdare sedan istället. Herre gud vilket lyxproblem man lider av...Skäms på mej! Nu har jag absolut babblat klart för idag, dags att börja göra något nyttig här hemma istället. Ha en nyttig onsdag, bjuder på en fantastisk låt otroligt bra text med ett tragiskt/sorgligt budskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar