tisdag 12 april 2011

Varför?

Blir så upprörd! Tänk att det finns så många människor så alltid skall förstöra för andra! Jag vet själv hur ledsen och hur mycket energi det tar, och jag lider med alla som blir utsatta av denna typ av personer. Människor som misstror och pekar med hela handen men tyvärr inte tvättat sin egen smutsiga byk. Att förstöra för andra är tydligen det enda höga nöje de besitter, det som brukar driva mej frammåt i sådana situationer är att synden straffar sig själv. Oavsett hur lång tid det tar så någongång är det just jag som får den stora tillfredsställelsen att dansa på djävulens grav! Nu önskar jag att även du får det! Är så upprör just nu att jag vet inte om jag skall skratta eller gråta, jag lider jag knyter min näve och jag hoppas att rättvisa skipas. Och till dej din usling hoppas att du vaknar upp och inser att du ensam står! Tänk om sådana inte fanns då vore livet så mycket lättare! Men jag säger bara when pigs fly...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar