onsdag 13 april 2011

Töligt!

Sitter och väntar på att min ipod skall laddas, måste komma igång med min träning igen! Usch jag får ångest över hur lat jag varit i det sista, men nu j***ar skall det bli ändring. Har ju fortfarande mål att nå, och jag lär aldrig nå dem om jag låter latmasken bita sig fast!
Idag skall jag köra Eya med kätting, hade tänkt börja trimma henne men jag väljer att göra det en dag som solen vågar sig fram. Är ju skönt att slippa vara inne, städar tillräckligt ändå.
Idag skall jag även åka till Kongsvinger, vi skall ha möte med skogssatsningen. Har skakat fram några datum, men det är inte lätt jobbar ju för sjutton varannan helg. Nej jag måste snart ta mej en funderar på om jag verkligen kan fortsätta förstöra för mina intressen med helg arbete, nej nu är det dags att prioritera mej själv. Hellre mindre pengar och mer livskvalitet! Ja det är nu eller aldrig för en sak är säker ingen är oumbärlig, och sätter inte jag mej själv först kommer inte någon annan att göra det heller.
Nu tror jag minsan att ipodden är färdig :) Ha en kvalitets onsdag!
Bjuder på en Nellie McKay Bruise on the sky. Tyvärr är det en mycket dålig version men den finns tyvärr inte på något album. Vilket är synd för den är helt UNDERBAR! Lyssna på texten eller om ni har Spotify ladda ner den där!

2 kommentarer:

  1. Latmaskar är töliga... de har även haft en period här hemma också :-))

    SvaraRadera
  2. Ja min passade på att bita sig fast när revbenet gick åt pipsvängen! Men nu skall ont fördrivas med ont :D

    SvaraRadera