torsdag 21 april 2011

Pust!

Sakta börjar jag och Ögn landa i vår sorg. Det stinger till lite i hjärtegropen när jag nu illar runt och packar och donar inför min avfärd till paradiset "Messlingen", och veta att Ögn kommer spendera sin påsk alldeles alena. Men jag känner att jag vill inte stressa in en ny häst och INTE vara hemma, och hon har ett mycket starkt psyke och kan vara själv utan att bli hysterisk. Och hon får en ny kompis nästa vecka, en god vän till mej har en tvåårig valack som jag skall få låna.
Har även under förmiddagen varit till läkaren, för min lymfknöl som han trodde var en halscysta så nu har jag fått en remiss till öron, näsa, hals så får jag hoppas att de kan få bukt på den lilla knölen som ställer till det så för mej :)
Jag nu är ju kvastskaftet inoljat och borsten putsade, så när grabben kommer hem från skolan bär det iväg. Jag önskar er alla en GlAd PåSk och flyg försiktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar