fredag 15 april 2011

Morgon stund!

Sitter och njuter av lite frukost, eller rättare sagt en shake. Gick av min natt halvnio, sedan hem fixa hundarna, städa fixa hästar. Men nu är det min stund, är så skönt att sätta sig framför datorn och uppdatera sig om vad som händer i världen. Just nu hoppas jag på att vädret lättar lite, är lite för disigt för min smak hade tänkt ta och kratta lite och elda gräs. Brandrisken är nog minimal är lite tveksam på om den ens tar sig. Trimningen har jag börjat med...har plockat klart Eya på huvudet och tagit ett öra, herreje vilken tid det tar. Men det blir så bra när det är klart, skall även ut med kättingen och sedan skall jag och hämta grabben i stan på kvällen. Men jag har ju semester, känns lite tomt och tyst utan de två andra tjejerna. Har letat och letat efter en bra webkalender och har hittat precis vad jag söker, nu kan jag göra mina aktiviteter synliga och alla kan se när det är uppbokat och inte. Mycket praktiskt! Mer info kommer på min hemsida så småningom. Ha en informativ fredag, om ni glömt geografin bjuder jag på en genomgång av världensländer på 1, 1/2 minut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar