tisdag 12 april 2011

Skall göra något ovanligt!

Jag skall gå och lägga mej en sväng! Alla sysslor är gjorda och jag har fått i mej lite lunch, mina ögon står dock i zenit. Är ju första natten på evigheter känns det som och jag har inte sovit så bra. Sedan har jag lite ont i kistan också, har antagligen ätit något som inte vill stanna upp och tänka innan avfärd. Har en del pusslande framför mej också, men det får jag ta tag i i kväll. För nu känner jag att sängen känns mer frestande än aktivt tanke arbete. Vädret gör ju ingen glad heller, så jag intalar mej själv om att jag behöver inte ha dåligt samvete för att jag knoppar in. Just det måste bara delge vilken tur jag hade när jag bokade boende i Lofsdalen, hittade en stor lägenhet där man får ha djur med 8 bäddar för 2650:- inkl avboknings avg. Gissa om vi kommer ha trevlig där! Ja ja nu säger jag god eftermiddag, see you later! Bjuder på en Lullaby :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar