torsdag 28 april 2011

Slappar dag i solen!

Ja dagen idag skall tillbringas ute i solen liggandes i en solstol, jag kommer göra små korta avbrott för att lapa vatten och ev. toa besök. Men så är planen för idag! Som min förutsägelse sa igår gick provet åt pipsvängen, men jag var inte ensam, var en som klarade provet den yngsta i gänget...Hm kanske ålderrelaterat att vi "gamlingar" inte har så bra lästeknik och minne?!? Nåja vi får ju nya chanser och det är iaf jag tacksam för, men det är ju bra kul när vi gick igenom provet och man inser vilka fåniga fel man gör. Erkänner att jag visuellt såg bilen av mej själv men huvudet under armen :) "Vad bör en hanhunds ägare tänka på inför utställning" Att han har testiklar :) Ja och så fortsatte det mer eller mindre, är väldigt glad över att jag åtminstonde kan se det humoristiska i mina misstag. Och den förbaskade resultatlistan som vi skulle fylla i...Herrejösses hur vore det om jag överhuvudtaget läser vad som står fyller i som internationell och resultaten var för nationell, men jag var så vänlig att jag delade ut cacib på nat. och även till en junior. Men som sagt vi var fler med huvudet under armen, är nog första gången som jag misslyckas så fatalt inför ett teoretiskt prov. Men det är bara att ladda om och skjuta skarpt nästa vecka. Skall erkänna att jag kommer ta och läsa bibeln ett par gånger så att alla regler sitter, är ju bedrövligt om man är kvinna och måste ha testiklarna på plats för att visa sin hanhund ;)

Ha nu en vällyckad torsdag, bjuder på en gammal goding av James Brown.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar